Personer som jag saknar

här kommer lite bilder på personer som jag saknar.
det är kompisar som jag inte träffar så ofta och som jag älskar.
alla mina kompisar är underbara men vill också skriv om dom kompisar som jag inte skriver så mycket om.
Prapakul Chunladecha: är den äldsta kompisen som jag känner. Hon bor i Thailand, Bangkok. Jobbar på Thai Airways International på cargo avdelningen på Bangkoks största flygplats. Hon och jag blev kompisar på barnhemmet. jag var cirka två år när hon kom till barnhemmet. Hon skulle träffa ett fadder barn och hon var där en hel dag för att se vilken hon ville ha. Hon valde mig. jag vet fortfarande inte varför. det enda jag vet är att jag fick henne att tänka och att jag var så charmig. sen dess har våran relation vuxit fram och nu är jag äntligen vuxen. hon är en av dom som har sett mig växa från ett oskyldigt barn till den jag är idag. tack för att du tog hand om mig och jag älskar dig Kul ( kallade henne så).
detta är Prapakul
Sudthida Ponchalurn: här har vi en stark kvinna. hon och Prapakul har varit vänner sen evigheter tillbaka. men hon och jag har blivit också så himla bra vänner och vi älskar varandra. hon tar alltid hand om mig när jag är själv i Thailand. jag har alltid någon att vända mig till när något händer där nere. du är en ängel från ovan. hon jobbar på Holt Sahathai Foundation. det är en fond som hjälper fattiga barn i Thailand att hitta ett bra hem. hon arbetar till exempel med adoptiv frågorna i Thailand. hon reser Thailand runt för att kolla hur det är m.m. Fast hon inte har så rik som Kul så har hon ett hjärta av guld och jag älskar dig som bara den.
Sudthida är till höger
älskar er tjejer ni är de bästa som finns. Hoppas vi ses snart när vi är i Thailand. <3<3<3<3
Bilderna är ifrån när vi var i Thailand för ett år sen
Kommentarer
Postat av: richard nilsson .

vad modig du är att gå ut som homosexuell. keep it up! :)

2010-09-21 @ 21:05:23
URL: http://richardnilssonn.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Dagens blogg e ju för dagen :)

så då måste de ju vara en varje dag :)

2010-09-21 @ 21:40:12
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hahaha eller hur ;)

2010-09-21 @ 23:47:21
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0