saknar dig

du vet inte hur mycket jag har saknat dig. sen du lämnade oss. du får aldrig åka igen. ok du måste så klart plugga klart. men du ska veta att jag har saknat dig fruktansvärt mycket sen vi sågs sist. och att det känns tomt nu i skolan. både jag och Emma saknar dig. kommer du ihåg alla våra roliga stunder. kommer ihåg min första tanke om dig. en var inte trevlig den :P sorry men så här var den " ska den där jävla tjejen prata hela lektionen eller? jag behöver också prata med läraren" det var min tanke om dig. men sen när man pratade med dig så lärde man sig att du var en helt underbar person som kan prata om vad som helst och som bryr sig om alla andra. kommer du ihåg våra underbara rättskunskapslektioner? det blev våra fredags mys :P vi satt på lektionen och käkade godis och drack cola medan läraren pratade. och vi spelade på varandras mobil telefoner, och kommer du ihåg FN mötena? hur kul det var och hur trevligt det var att gå på dom. och alla våra frukostar och luncher på Donken? det är minnen för livet allt som man skriver. Älskar dig och saknar dig Ia <3<3<3 du är fan en av de bästa kompisar jag har. och jag vill verkligen ha kontakt med dig efter gymnasium tiden också.
jag och Ia på EDD kongressen förra året. här hämtar vi ut våra besök kort.
Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Gokväll

Trevlig bild

Hoppas du har det bra

2010-09-29 @ 22:13:55
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: ia

jag älskar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-29 @ 22:14:40
Postat av: kaffehörnan

Jo de är bara bra med mig

Roligt att hitta killar som bloggar

2010-09-29 @ 22:24:05
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Becca

sv: aahha så du är oxå gay?? =) KUL!!! :D

är du öppet gay? har länge har du varit "ute ur garderoben" ? =)

2010-09-29 @ 22:45:50
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0