The Past

ok idag vet jag, varför jag aldrig pratar om mig. jag tycker det är jobbigt att sitta och prata om The past ( glömde vad det heter).
jag har nästa inte gått grundligt vart jag kommer ifrån och vad jag gjorde de tre åren i Thailand. jag vet inte men jag tycker det är bara jobbigt att prata om det. längst inne inom mig finns ju en saknad till en mamma som man förlorade för 19 år sen :'(
men egentligen har jag ju inget att vara ledsen om. jag har den bästa familjen som någon kan önska sig. även om de är jobbiga så är de ändå min älskade familj. jag älskar dom över allt annat.
de som jag tycker är jobbigast är att ha lektioner där man ska se tillbaka till barndomen. jag vill bara försvinna från jordytan då. jag vill inte minnas jag vill bara glömma. det finns ett hål som finns djupt inom mig som ingen har lyckas lösa upp. och den kanske inte kommer lössas upp. vem vet? jag får väl se.
symboliserar the past
Kommentarer
Postat av: ia

sötnosen <3<3<3<3<3<3 ::(:(:(:( blir ledsen! vi pratar imorgon <3<3<3<3 love u!

2010-09-01 @ 22:02:39
Postat av: Mattias

:( :( :( :( :( det där lät hemskt :( jag tror nog inte att det kommer att lösas upp helt, jag menar kopplingen till sin biologiska mamma är stor, men jag tror att du kommer att kunna hantera det! Det löser sig älskling jag lovar puss <3

2010-09-01 @ 22:03:53
Postat av: Toni

Du kanske inte kan reda ut allt, men kanske göra det lättare att tänka och prata om :)!

2010-09-01 @ 23:16:44
Postat av: Calle

men ändå :P

det är jobbigt att prata o det

2010-09-02 @ 12:51:11
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0