är detta sant :O :O

idag när jag loggade in på mailen så hade jag fått ett nytt mail. denna gång var det från ett flygbolag. det visade sig att ryanair är intresserad av mig och vill att jag ska komma på en arbetsintervju fattar ni OMG säger jag ( nu lät jag som en tjej) jag ska på mitt första ( eller inte första då) utlands intervju :) jag kanske ska jobba för ett irlänsk flygbolag :D ok inte det bästa då men det är en bra böjan tycker jag. så jag ska kanske dit i helgen måste deala med de som håller i det :P men annars så tror jag att jag ska ta det jobbet om jag får det :P
vet att det inte är det lyxigaste flygbolaget men det kräver inte jag heller att det ska vara
Kommentarer
Postat av: Eddie

Grattis om det nu stämmer :D

Glad för din skull^^

2011-04-05 @ 16:10:51
URL: http://eddieboi.blogg.se/
Postat av: sanna

Grattis! hoppas det går bra för dig :)

Får ja ställa en snabb fråga, har du någon form av dyslexi? förlåt för frågan

ha de bra! :D

2011-04-05 @ 19:01:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0