OMG!!!!!! YES!!!!!!!! eller va!!!!!!!! hur ska jag göra nu!

alltså herre gud YES!!!!!!!!!! skriker jag eller sk ajag säga nej??
jag har fått jobbet som reseledare i Schweiz i sommar och det skulle vara så kul tycker jag. jag sökte dte jobber bara för att. och idag eller nyss fick jag reda på att jag får det om jag vill ha det. så klart man vill ha det men problemet är att kurs avgiften kostar 6000kr och då är den nere i Schweiz i maj :O alltså fattar ni jag lyckades få ett coolt sommar jag och kanske måste säga nej :( har 5 dagar på mig att bestämma .) gud jag vet inte vad jag ska göra nu.
några reseledare i Thailand
Kommentarer
Postat av: Malin

Bloggade inte på grund av att min kille gjorde slut, men nu är vi tillsammans igen :) jag tycker att du ska tacka ja eftersom det här är värsta chansen för dej och det kommer nog sälert bli jätte kul. jag skulle nog ha tackat ja :)

2011-04-04 @ 15:34:09
URL: http://maalix.blogg.se/
Postat av: fiffi

JAAAAAA

this is an opportunity for you

2011-04-04 @ 18:02:01
URL: http://enlitenbrud.blogg.se/
Postat av: emma

GÖRT!!!!!!

2011-04-04 @ 19:18:39
Postat av: Erica

ta det!!! eller krockar det med studenten? :/

2011-04-04 @ 20:34:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0