snart drar man

så nu ska jag bara packa det sista innan jag ska sätta mig i bilen på väg ner till landet :( vill verkligen inte det. hatar att vara där. det finns absolut inget att göra där när man är ensam barn :( det enda jag gör är att bråka, smsa, plugga, sova och se på film. hur kul blir det i längden??det blir som sagt tråkigt. men det roligaste ska bli att få åka ner till Kalmar och träffa Kusinen. det ska bli kul. träffade henne sist jag var nere i Kalmar på Nordic Mun om ni kommer ihåg det. så nu ska jag packa klart. jag kanske kan logga in på bloggen ifrån landet. vi har liksom ingen el där :( hurra vad kul :( men annars så hörs vi på tisdag :) ha en underbar Påsk :D
GLAD PÅSK IGEN!!!!!!!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Malin & Lina

hej! nu har vi skapet en ny blogg tillsammans, kika gärna in och släng in en kommenter om vad du tycker. kram!

2011-04-24 @ 11:12:25
URL: http://llml.blogg.se/
Postat av: Malin & Lina

hej! nu har vi skapet en ny blogg tillsammans, kika gärna in och släng in en kommenter om vad du tycker. kram!

2011-04-24 @ 11:12:25
URL: http://llml.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0