ojdå

ojdå det var länge sen jag skrev här.
hej igen kanske man ska säga :P sist jag skrev här så var det när jag va i Thailand o det var för typ 4 veckor se.
vad har jag gjort det senaste veckorna??? det var en bra fråga.
jag har varit på ladet och inte gjort så mkt typ målat huset och tagit det lugnt. sen har jag spelat golf och det går väl så där. va på ett golf läger med familjen och mamma o pappa lyckas ju alltid på ett vänter skämma ut mig. ja ni kanske vet hur ni känner er när era föräldrar ska försöka vara roliga inför en grupp. herre gud men man överlevde :P och nu har de fått sin gröna kort som man ska om man ska få gå ut på en "riktig" golfbana :P
sen var jag i vetlanda och körde lite bil på en intensiv bilskola :P det gick ganska bra. men vi får inte heller glömma att jag var nere i Kalmar också och träffade kusinen :P
så nu är man ÄNTLIGEN hemma och senare ikväll ska jag på filmkväll hos Hugo :D
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0