ner räkningen

wow dagarna går verklign fort. vi är redan inne i december månad och om några vecklor är det jul. kan fortfarande inte fatta det. det är ju ingen snö ute alls i stor staden. men iaf så nu börjar julhandlandet :P ska ut och handla lite jul klappar och sånna saker. det är varmt ut och int lika kallt som det brukar vara i december månad.
det som är bäst med julen är att man känner värmen från allt. alla blir ju extra glad när det är jul tider ( vet ej hur kah ska beskriva det). ska bli intrssant att se när snön börjar falla :P och ja jag vet att vissa har redan fått se snön men det har inte jag :P
Kommentarer
Postat av: Bernt

Snygg bild vet jag! Men jag är ju inte så förtjust i snö tyvärr! Man bara halkar kull ideligen och slår sig helt fördärvad ju!

2011-12-06 @ 18:10:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0