Förlåt tusen gånger förlåt och många till

Att säga förlåt är väldigt svårt. Det är mkt lättare att säga det via mail eller tel. Det svåraste är att säga det öga mot öga. Det jag skulle vilja göra är att säga förlåt till de jag har gjort illa. Helst öga mot öga. Men tyvärr gjorde jag något som jag vet att just denna person inte vill eller orkar vet inte acceptera mitt förlåtelse. Jag får nu skylla mig själv för det jag gjorde och acceptera det. Men önskar att personen i fråga vill någon gång prata med mig så vi kan reda ut detta. Vill bara säga förlåt.
Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Jag gör inte mycket! Sitter och tycker synd om mig själv! Har så ont i halsen och snorar.. Har blitt förkyld.

2011-02-01 @ 18:32:01
URL: http://tommytott.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0