ljuset i tunneln

nu ser jag äntligen ljuset i tunneln :)
jag är snart klar med mitt projekt arbetes jäveln. jag ska snart skicka en kopia till min lärare. snacka om vad länge och mycket jag har suttit med det. känner mig som en plugghäst. har suttit från sen eftermiddag till sen kväll :P
men snart är det över. på onsdag nästa vecka ska den vara inne och jag kan med lugn och ro åka till Kina. min lärare trodde aldrig att jag skulle bli klar. men nu gäller det att få bli godkänt i detta ämne. jag måste skriva klart allt nu. men jag är så glad att jag är snart klar med arbetet så jag nästan jublar :D
Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Hihi ja! :)<3

Åh gud va roligt, hoppas att du får det toppen :D

Kram!

2011-02-03 @ 23:48:02
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0