morgen

guten morgen :D nu bär det snart av till skolan. måste först äta lite frukost :( hatar just den måltiden på dagen. men men man måste väl det?? jag ska äta lite ägg tror jag :D det är super gött. love it. sen ska jag plugga matte B hela dagen ;) har matte B tenta näste vecka och jag vill verkligen klara det. annars får jag göra det några månader senare men då har jag minst 3 månader att plugga istälet för 4 dagar hihi eller mer har inte träknat. och nu har mina kompisa börjat räkna på hur länge det är tills vi tar studenten :D det är cirka 99 dagar kvar hurra. snart går man ut ocg jag vet vad jag ska bli ;)
men nu blire det frukost :) kanske hinner skriva något senare :D ha det gött
frukost :P nyttigarae än det jag äter
Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaha låter bra :)!

2011-02-16 @ 09:32:09
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0