Ojdå :P

detta var inte bra :P har tydligen inte skrivit på bloggen sen jag kom hem ifrån Kina :O men det ska bli en bättring på det lovar jag. anledningen till att jag inte har haft tid att skriva är att jag har haft ett skolarbete som skulle vara inne i fredags men flyttat till måndag. så jag har varit i skolan till klockan 8 varje dag för att skriva klart den :P är snart klar. ska bara finputsa den först. men iaf så är jag väldigt glad. nu har jag städat lägenheten med mor o far :D och snart ska vi köpa mat till mig tills imorgon :) det är en stor dag imorgon :p ska tävla och så fyllar jag år :D omg jag blir 20 imorgon :( fy fan vad gammal man börjar bli :( men det ska bli super kul o tävla :) ska tävla i 60m, längd och 3 steg:D
idag ska jag ladda över bilderna från Vietnamn och Kina på FB :) det kommer ta tid typ :P
imorgon :D
Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: vad ska du tävla oi?

2011-02-12 @ 16:31:12
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Ja det är ju det, så himla skönt! :)<3

2011-02-12 @ 17:39:08
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0