snart läggdags ;)

snart är det dags att gå o lägga sig. sk aupp tidigt :P ska ju tävla igen. det är min andra tävling för i år. brukar tävla varje helg förrut men nu har jag blivit lat och bara tävlar två gånger denna säsong. så nu hoppas man på att det ska gå hem.
men iaf så var jag på bio alldeles nyss med Klea och familjen :D det var super kul. vi gick och såg "the turist". och jag säger bara att den filmen är väldigt förvirrande :P men man fattar i slutet av självaste filmen. men jag rekomenderar filmen ändå.
men ska iaf snart gå o lägga mig. måste bara laga mat tills imorgon.
Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ja dom säger det att säga tack innan något viktigt betyder otur, men jag får ju säga det för att visa lite artighet ;)

2011-02-13 @ 09:00:02
URL: http://tommytott.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0