Fredag

nu är det fredag och det betyder att det är snart helg :) gud vad jag längtar efter helgen. det ska bli så skönt tycker jag. ska tävla första gången sen jag skadade mig och gissa om jag är nervös :S men det ska gå bra (hoppas jag) vi är cirka 39 styckena i 60m tävlingen :( och det är bara 16 som går vidare till A & B finalen. hoppas på B finalen men jag har nästan inga förväntningar för morgondagen. men nu är det ju fredag och jag ska träffa mina underbara vänner :) Emma och Ia <3<3 hoppas också att Jessica kommer men hon är tyvärr sjuk så man får väl se. men vi ska iaf äta middag hos Emma. sen vet jag inte vad vi ska göra :P men nu ska jag käka see yaa skriver säkert ifrån skolan också ;)
loveunderbara vänner <3
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0