Härlig helg

Nu är jag tillbaka :)
har varit väldigt upptagen denna helg. det var inte meningen att inte skriva på bloggen. men det har hänt så mkt så det är därför jag inte kunde skriva på bloggen. men nu är jag iaf tillbaka och ska bli bättre på att uppdatera. de uppdateringar som jag gör under dagarna är på min iphone så det är därför bilderna kommer senare. men om ni skulle vilja se bilderna så lägger jag ut dem för det mesta på Bilddagboken ;) hihi jag vet jag e lite konstig. om ni ska kolla på bilderna där så sök efter " Kattprines" skulle ha blivit "kattprinsen" men det blev lite stav fel och omkastade bokstäver :P
hoppas ni har haft en underbar helg :) själv spenderade jag den nere i GBG :) och träffade lite kompisar. det var super kul. för vissa hade jag inte ens träffat på över 2 år :( vi har alltid åkt förbi varandra. men denna gång fick jag och hann jag träffa dom. så nu är jag trött och ska snart sova tror jag :P
men iaf så var denna helg en underbar helg som jag alltid kommer komma ihåg. tackar så mkt alla mina underbara vänner :)
flyg bild över GBG
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0