Ojdå :P

japp idag skulle jag till läkaren för att kolla mitt knä :P
jag trodde att det var idag så jag skyndade dit efter min första lektion som var idrott. det var en super bra och rolig idrotts lektion :) det var tennis :) efter som jag har gått på tennis i 3 år så tyckte jag att det var kul. men iaf när jag kom till sjukhuset så gick jag till informationen på ortoped mottagningen och skulle anmäla mig att jag var där. men de hittade inte mig. de letade och letade och letade. det tog cirka 10 min eller mer innan de slog in på mitt person nummer XXXXXX-XXXX :P ( det e hemligt) och då upptäckte dom att jag skulle till läkaren nästa vecka. Ajdå jag hade vist tagit fel på datumen :P hahaha så jag fick nöjet att åka tillbaka till skolan som jag inte gjorde :P jag åkte hem och tog det lugnt :)
Kommentarer
Postat av: nicklas

yes! nej inget spec sj då ? :)

2011-01-17 @ 17:22:22
URL: http://scenbloggen.com/eliasson
Postat av: Tommy

Sv: Aha ..



Tack , ingen risk ,köper aldrig nått jag inte gillar ;)

2011-01-17 @ 18:28:46
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Bernt

Kan vara skönt med lite fritt från skolan!

2011-01-17 @ 19:31:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0