Thailand

har precis landat i Thailand!!!!!!!!!!!!!
gud så skönt det är att komma hem :P alltså Thailand känns som om man kommer hem från en låååååååååååång semester :P men iaf så ska vi snart gå på stan. vet j vad de andra vill göra men jag vill shoppa :P måste köp lite preenter till kompisarna och lite nya tröjor till mig själv:P
men iaf så ska vi träff Prapakul min fadder. henne har jag kännt i 19 år snart. längre än jag har kännt mamma o pappa ganska coolt ju. för er som inte vet så e jag adopterad från Thailand. kom till Swe när jag var 3 år o 10 månder ;P så jag kan flytande svenska :P
men nu ska jag dra o shoppa :P
detta är Prapakul :D
Kommentarer
Postat av: Jimmie (My life in Thailand)

Hur länge ska du vara i Thailand nu då?

2011-07-17 @ 13:44:16
URL: http://jimmieboy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0