Sluta klaga på oss dyslektiker

Som ni kanske har märkt så är skrivningen inte min allra bästa sida. Det är den sidan som jag är sämst på i det svenska språket. Att skriva är lätt men det som är svårt är när man ska skriva de, dem eller dom i texterna. Jag brukar inte bry mig. Och så brukar jag inte bry mig när jag skriver statusar på facebook.
Det jag hatar mest är folk som tror att de är bättre än en själv på svenska språket. Alltså rättstavnings fjollor och nu pratar speciellt om två idioter som var mina vänner. Acceptera att människor har ett handikapp och sluta mobba ut dem för det. Och sluta skryt hur jävla duktig du är på svenska ( en av dessa två) jag är inte intresserad hur många priser du har fått i svenska och så. Så ge upp och sluta mobba oss dyslektiker FÖR VI ÄR STOLTA FÖR ATT HA DET!!!!!!!!! DYSLEXI 4EVER
Kommentarer
Postat av: alice

bra att du står upp för dig själv. och du ska inte låta någon trycka ner dig! men ibland borde du kanske läsa igenom det du skrivit en extra gång.

puss a

2011-06-13 @ 19:29:40
Postat av: Kalle

Tycker det är starkt av dig att slå dessa idioter mot väggen och säga som det är. Diggar såna starka personligheter som står för det de säger. You rock!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0