Vad fan tänkte jag på?

Vad tänkte jag på när jag sökte detta jävla jobb?
Det är fan det svåraste jobbet jag har haft. Alltså kunderna är fan inte trevliga.
Och de kunder som är intresserade säger bara kanske hela tiden. Ingen vill köpa de jag säljer till dem ( detta kunde missuppfattas eller hur?) men lite kort jag är en säljare på Comhem/Viasat. Det jag gör är att hjälpa kunderna så de slipper betala så mkt i månaden. Men i mitt område fattar dem inte den hjälpen. Förlåt alla som borni Rågsved. Men det är fan så jäkla dåligt där som fan. Alla är otrevliga där och så snåla. Även de som har pengar vill inte köpa för de tycker det är för dyrt. Snart pallar jag inte med jobbet. Det är fan jobbigt att se sina jobbar kompisar få mellan 4-6 avtal varje dag och själv har jag inte fått något avtal på 3 dagar nu.
Vad fan händer ;-(
Kommentarer
Postat av: Philip

tråkigt att höra kompis :( hoppas det blir bättre, kanske kan kolla andra områden?

2011-06-15 @ 22:02:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0