det sista innan

ok nu är det som gäller. ska göra det sista innan resan :P
vi åker imorgon och jag är sjuk nervös. vill verkligen inte åka men ändå vill jag det. det är så mkt som händer just nu så det är typ därför. måste skriva en hel del och sen måste jag hem o packa klart. hann inte göra det igår. alltså jag kommer ha så mkt med mig på 4 dagar. måste ha snygga kläder. men iaf så köpte jag en jacka idag på H&M som jag ska ha på mig. passar perfekt till kavajen. det är värsta dresscoden där alltså :( men iaf så hoppas jag att det ska bli kul och ett minne för livet .
ett måste :( så jag kommer gå runt med min kostym :P
Kommentarer
Postat av: Malin

du får ha det skit kul på din resa :)

2011-03-21 @ 20:48:39
URL: http://maalix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0