hemma

så nu har man precis kommit hem och ätit  kylling :P ni kanske inte vet vad kylling är?? men det är  iaf kyckling. fastiken har fått norsk dialekt :P jobbigt som bara den ;) men iaf så ska jag snart gå och lägga mig. är så trött efter en lång resan ( ok inte så lång har bara varit på resande fot sen klockan 11 idag) och några tåg som var lite sena m.m.
kan bara sammarfatta denna resa och säga att det var väldigt lärorikt och väldigt kul när man började fatta. jag var ganska desperat och arg på mig själv och på allt för det inte gick fram och att jag inte fattade något, men efter ett tag börjad ejga fatta ich då var det kul. jag lyckades få många vänner från de flesta delegationer. kanske inte borde vara för social :P
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0