ja.....fast.....näää..eller..va??

alltså jag kan ibland hata folk. jag skulle träffa en person som jag tycker supe rmkt om och personen lovar att inte jobbar. personen bestämmer en tid och jag sa ok det blir bra för då hinner jafg träna och träffa min tränings kompis Hugo. tror ni inte att man får ett sms när man gymmar att det inte går att träfa personen för personen måste jobba och personen tycker det är viktigar :O. det stod " måste jobbar vi hörs när jag har tid........." hur kul är det då?? Fan vad jag blir lack på personen.
och sen så ringde mobil lagaren och sa att man skulle byta allt i mobilen :( hur kul är det??? fick också reda på att det skulle kosta 2600 kr :( så jag får väl skicka in den till thailand :P men iaf nu ska jag se på tv :) hoppas den delen av dagen blir bra :)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0