nice

så idag så har man gjort staden orolig :P träffade lite kompisar. det var kul alltså lovade alex att jag inte skulle vara på stan så länge och hmm det blev bara någon timme säger vi :P det blev typ eller cirka 7-8 timmar på stan :P det e mkt. och så klart så lyckades jag knäcka knät igen :( hatar mitt knä. vill bara slita bort den ibland :P men men det går ju inte. så nu ska vi äta tror jag :P eller hoppas jag :P och imorgon bär det av till Ullared :P ska bli kul o se ;) har aldrig varit där :P
en av personerna jag träffade idag :P snygg bild eller hur :P love and peace dude ;)
Kommentarer
Postat av: bitchbooi

sv. ja :P det tycker jag också för nu sitter dom andra och jobbar liksom och sen har man lov :P

2011-03-01 @ 20:28:41
URL: http://bitchbooi.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0