Skoj med Mia

så jag sitter just nu med en underbar Kinesiska :D det är förstås Mia Cheng som går i EK3A på min skola. vi sitter just nu och pluggar och jag sjunger högt för henne ;) hon gillar verkligen min röst. hon kan inte leva utan den. det det roligaste e, ok låter töntigt men ändå jag facerepade henne nyss ;) ok jag vet men jag har inget att göra. gjorde så hon var ihop och att hon älskade han. det var många som gick på det ;) det var kul så nördig jag är ibland. just nu sitter hon och kollar på lite läxor och jag funderar på o dra mig hemåt :) e vrål hungrig. klockan är ju 6 och jag slutade skolan vid 3 :P men har kopierat massor med information om Nordic Mun m.m :D
jag och Mia för ett år sen. har inte förändrats ett dugg någon av oss ;)
Kommentarer
Postat av: Therese

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till ♥

2011-03-15 @ 19:08:10
URL: http://theresejonssonn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0