sky bar

igår var jag på en bar :) det var väldigt bra bra tyckte jag. min kompis tog mig mig till Raddisson Blue Sky Bar. hotelet ligger vid T centralen och vill ni veta en sak. Thai personalen bor där :P ondig fakta. Hotellet heter Raddisson Blus Hotel ( Roya Viking) så heter den :P men iaf så ligger Sky Baren på 9:e våningen och det var en fantastisk utsikt över staden. tyvärr såg man inte så mkt för det var natt men det gjorde inget. det var väldigt mkt folk. med 50+ tyvärr så jag drog ner medelåldern ganska mkt. drinkarna var dyr men goda. men vissa var äckliga efter ett tag :P så jag kan typ rekomendera att ta läsk eller något godare än drinkar :P priset låg på 100-300 kr men det beror på vad man väljer :P
men iaf så var det en mysig ute kväll tyckte jag med mkt pratt o skratt :D
Bloody Mary Super god :P
för mkt Cocos :P
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0