trött på folk som tror...........

jag är så trött på folk som tror att de är bättre än alla andra. nu pratar jag om en kompis som inte är längre kompis med mig. kommer låta så tjejigt nu men vem fan bryr sig. han är fan så jäkla jobbig. han tror att han är mkt bättre än oss alla andra bara för att han har fått jobb på UNICEF. han tycker att det är så coolt att ha fått jobb efter typ hmm 1 år utan jobb. han har ju inte heller ett färdigt betyg från gymnasiet. det tycker han är för töntigt att ha. snacka om idiot som tycker det är töntigt att man har helt färdigt betyg (ni fattar vad jag menar :P) fattar inte hans logigk. han tycker att jag e så töntig för att jag inte jobbar med något viktig och att jag går i skolan o pluggar. han tycker att UNICEF är så coolt att jobba på. ok det skulle vara kul o jobba istället för att plugga men det är också viktigt att plugga så jag kommer ändå vinna i längden eller??
vem tror ni kommer att vinna i längden?
Den som slutar skolan utan något fullständigt betyg eller den som sliter sig igenom alla de tre sista åren och får ett fullständigt betyg?
Kommentarer
Postat av: Emma

Fullständiga studier ger mer valmöjligheter och gör det lättare för en själv att kunna lyckas med det man vill åstadkomma. Jag hejjar på dig, calle!

2011-03-07 @ 17:01:43
Postat av: Anna

Den som pluggar sig igenom alla 3 år

såklart att man får bättre då vilken idiot


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0