Ullared :P

ok jag kommer säker säga fel men vem bryr sig :P idag ska vi till Ullared :P det ska bli super kul tycker jag. har bara sett det på tv och nu får jag se det irl. jag hoppas det är billigt där så man kan köpa något iaf :P jag har liksom 100kr som jag kan spendera där. vill ju inte köpa så mkt. hatar räkningar och allt annat som man ska betala. heter försäljare som lurar på en massor med onödiga saker. så nu har jag blivit av med nästan alla men pengar som ni kanske har sett :P och förstår när jag skriver detta. ett företag som säljer något om säkerhet sa att det var bra så  jag råkade säga ja :( så nu e man fattig student igen :P men jajaja hoppas det finns något man kan köpa iaf :P

Kommentarer
Postat av: bitchbooi

sv. Haha. Btw. Jag ser att på bilden att du har varit på ****** Nä? Kan inte än säga namnet! Gillar du den stället?

2011-03-02 @ 16:16:47
URL: http://bitchbooi.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0