wow

wow gissa om man är trött. vi kom hem nyss ifrån ullared och gissa om man hade ont i bena :P jag kännde mig totalt vilse i den jätte butiken. alltså den var enorm. vi började med att ta varsin korg och vagn. det skulle visa sig sen att jag hade handlat minst av oss tre. de som jag köpte var en present till min syster som kostade 20kr, en dricka för 4 kr och en plåt plånbok som kostade 30kr. sammanlagde summan av allt det där var 58 kr. jag gick och ojade mig hela tiden för att jag inte hade så mkt pengar. handlade också mat för 45 kr. köttbullar men IKEAs är bättre. men iaf så köpte Alex och hans mamma för cirka 4000kr eller mer kommer ej ihåg. men när vi går ut ur Ullared så skulle jag bara för skoj skull kolla hur mkt jag hade gjort av med på kortet. det skulle sen visa sig att jag hade över 200 kr :P så jag kunde köpa mer saker än det jag gjorde. tror att jag ska tillbaka och shoppa lite mer :P med någon man gillar kanske vem vet :P
samma bild som förrut i know men hittar ingen bättre
Kommentarer
Postat av: bitchbooi

sv. haha! vad bra! Jag har aldrig varit där och tänkerf inte åka dit heller! hihi :P

2011-03-02 @ 21:09:33
URL: http://bitchbooi.com/
Postat av: Joel Lindblad

haha jag kunde den låten utantill :D

ohhh Gekåås :D jag skall bo på deras hotell :D

2011-03-02 @ 21:23:21
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0