då tiden och framtiden

det var länge sen man skrev här. har inte hunnit skriva här så mkt. har haft mkt jobb. som jag äntligen börjar få.
jobbar och jobbar och umgås med killen och med vänner när de kna o vill. annars blir det jobb för hela stlanten.
mkt har hänt sen sist jag skrev. och mkt mer kommer att hända i framtiden. som sagt så vet man aldrig vad morrgn dagen kommer att ske.
det som man vte är att varje dag så träffar man dryga människor som tror att de är något. det tråkigaste med dem är att de alltid tror att de e något och att de är arroganta och väldigt elaka. eller så e de arogganta för att man ska visa intresse av den personen?? men personen som är så de tittar jag ner. sorgset men sant. orkar inte med personer osm tror att de e såå snygga och omtyckta och att de totalt dissar en. tror du vet vem jag menar. och ja bryr mig inte om din åsikt. så länge man är snäll och säger hej och inte vissar att man hatar när man kommer utan att veta vem man egentligen pratar med, de personer tycke rjag riktigt synd för de får ej mitt medlidande.
Kommentarer
Postat av: Bernt

Det där känner jag igen. jag har både blitt utfryst och fått höra en massa skitprat bakom ryggen och det känns jättejobbigt och man har inte mått bra av det. och att folk inte ens hälsar på en känns som man är pestsmittad tyvärr.

2011-11-23 @ 18:15:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0