det var länge sen

det var verkligen länge sen jag skrev här. wow vd tiden går fort. saker händer och går. vet inte hur man ska fixa detta. men en sak ska man veta. jag slåss för det.
var nyss i Thailand igen och det var super skönt. älskar verkligen det landet. känns som om man kommer hem igen. gud vad jag saknar det landet redan. vill åka snart igen. skulle vara så skönt. vara där i 1 månad eller mer. bara ta hand om sig själv och typ ta det lugnt. sola och bada och äta god mat hela tiden. wow det skulle jag verkligen vilja.
men man måste ju jobba. ska jobba som bara den så jag har råd att resa bort från allt. ska åka till Thailand igen och sen kanske jag ska resa runt i landet. det skulle vara kul att göra det. har ju inte gjort det så mkt. men som sagt e det en dröm som jag och som jag vet att jag ska genomföra.
saker och ting kommer att ändra si framtiden. jag ska bli en bättre person. jag kan, ska ändra på mig. vill bara att den person som jag pratar om ska förstå. men det kommer ta tid för dig jag vet och det e tiden jag står ut med. det kommer bli som förut. det kan jag lova dig.
jag i Tailand i jul
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0